Sunday, January 24, 2010

خب امروز به اصرار عده ای از دوستان تصمیم بر آن شد که به دیدن فیلم آواتار از جدیدترین ساخته های برادر کامرون برویم
اول از همه اینکه کسی با من نمیومد چون همه رفته بوند و معلوم بود باید تنها برم و ماشین هم که نداشتم، رفتم گوگل مپ و سرچ کردم چند جارو آورد که به صورت پیاده نزدیک ترین جارو زده بود یک ساعت و چهل دقیقه که به نظرم اومد برا من کوتاه تر بشه و چون خبری از اوتوبوس هم نبود گفتیم که پس از مدتی بد هم نیست پیاده روی داشته باشیم
هوای صاف و آفتابی و البته سردی بود و اگر باد کیری نمیومد عالی بود... باد کیری
فقط یه برف کم داشت که به یه کولاک واقعی تبدیل بشه! چنان سوزی میومد که کل صورتم بی حس شده بود و به ناچار چند بار با دستام از وجود گوشهام مطمئن شدم! یه نیم ساعتی که رفتم دیگه فکر می کردم رسیدم ولی وقتی تفعلی به جی پی اس زدیم فهمیدم که هنوز به نصفه راه هم نرسیدم... و اون باد کیری که همچنان می وزید
خلاصه در حالی که فکر میکردم نرسم با چند دقیقه تاخیر رسیدم و شانس آوردم مثل ایران اولش تبلیغ بود
اینو هم بگم که کس خار گوگل که نوشته بود سه بعدیه اینجا ولی سالن معمولی بود. البته همینطوریم آخراش چشم درد گرفتم. فیلمشم بدکی نبود، ترکبی از پوکوهانتس، رقصنده با گرگ و چند تا فیلم دیگه به اضافه کلی جلوه ویژه؛ نکته عجیب اینه که روز تعطیل کلا ده نفر تو سینما بودن و موندم آمار فروش فیلم هم مثل آمار انتخابات ایران شده یا نه
بعد فیلم هم هوا تاریک بود و سرد ولی خوشبختانه باد در کار نبود وگرنه الان این پست اینجا نبود، کل مسیر رفت و برگشت شد دو ساعت و نیم و طبق اسناد و مدارک حدود شانزده کیلومتر پیاده روی کردم که از یه هافبک فوتبال هم بیشتر شد
چه تنگ

عکس های زیر هم تصاویری از فیلم آواتار نمی باشد و تصاویر نت بوک بنده است و شامل قانون کپی رایت می باشد











6 comments:

  1. نخير به عقيده بنده 9 نفر ديگه هم ابله‌هايي مثل خودت بودن كه اومدن آواتار رو دو بعدي ببينن!
    در مورد تنگ شدن حواست باشه يك وقت شوك به بدنت وارد نشه كلا سوراخ بسته بشه

    ReplyDelete
  2. kheyliam filme maali nabood ke 3D o 4D didanesh biarze :D

    ReplyDelete
  3. bah bah! che netbook-e mobaaraki :D
    naa mard! gharaar shod baa ham berim Avatar =))
    pas man alaan be che dalile ghaane' konadeyi visa begiram? :D

    ReplyDelete
  4. negaran nabash ke 3d sho gozashtam ba ham berim ;)

    ReplyDelete
  5. fek konam ye akso 2 bar upload kardi! :-B

    ReplyDelete
  6. etefaghan khodam ham hamin fekre mikonam!
    gooya ye axo az dast dadin :D

    ReplyDelete